niedziela, 19 lutego 2012

Jean Carper, Cudowne kuracje

Wybrane fragmenty:

"Krótko mówiąc, książka ta powstała na podstawie wypowiedzi i praktyki wielu naukowców, lekarzy i pacjentów, którzy mieli do czynienia ze środkami naturalnymi i od których możemy się uczyć. Nie ulega dla mnie wątpliwości, że zawiera ona nowe, fascynujące świadectwa, które pozwolą wątpiącym w te środki stosować je rozsądnie. Pozostawienie tych ludzi bez właściwej informacji skazuje ich na szukanie po omacku. A oto wnioski, jakie nasunęły mi się w trakcie pisania tej książki:
- Zgodnie z opinią wielu pacjentów, lekarzy i naukowców zioła, witaminy i inne środki naturalne są skuteczne.
- Są bezpieczne jeżeli są właściwie dobrane i stosowane.
- Są równie skuteczne i bezpieczne, a często nawet skuteczniejsze niż konwencjonalne leki i sposoby leczenia.
- Zazwyczaj są znacznie tańsze
- W zgodnej opinii wielu osób zasłużyły na miano "cudownych leków". I nie jest wykluczone, że mogą okazać się skuteczne dla ciebie lub kogoś z twoich bliskich".


"(...) Jakieś dwa lata temu gdy dostrzegłam u siebie pierwsze objawy zapalenia stawów rąk, udałam się do dr Michaela Murraya, znanego w całym kraju lekarza medycyny naturalnej. Zgodnie z jego radą zaczęłam zażywać siarczan glukozaminy. Przekonałam się, że kuracja spowolniła proces chorobowy i złagodziła ból. Przestałam odczuwać dotkliwe, ostre bóle stawów w palcach i kciukach (powróciły, kiedy przez jakiś czas przestałam zażywać glukozaminę), a kiedy odkręcałam słoiki lub trzymałam rakietę, chwyt mój był pewniejszy i silniejszy. Wszystkie środki opisane w tej książce polecam swoim przyjaciołom i członkom rodziny. (...) Mój brat i jedna z moich sióstr przeżyli zawał serca, dlatego każdego dnia zażywają po 200 miligramów koenzymu Q-10. U innej z moich sióstr na skutek zażywania włókien grejpfruta spadł poziom cholesterolu. (...) Mój przyrodni brat zamiast Prozacu stosuje ziele św. Jana. Moja dziewięćdziesięciodwuletnia matka od dwóch lat, odkąd zaczęła mieć kłopoty z pamięcią, używa miłorzębu japońskiego. Sądzę, że bardzo jej to pomogło".


Więcej informacji znajdziesz w książce! Gorąco polecam wszystkie publikacje Pani Jean Carper.

1 komentarz:

  1. jakie to proste i nieskomplikowane, a przez to wydaje się tak trudne

    OdpowiedzUsuń

Popularne artykuły