czwartek, 11 kwietnia 2013

Jak być szczęśliwym?

http://demotywatory.pl/4104551/Najzwyczajniej-w-swiecie
Ten demotywator bardzo mi się spodobał więc postanowiłem uhonorować go postem na swoim blogu. Mam jednak zastrzeżenia do podpisu, moim zdaniem powinien on brzmieć "Najzwyczajniej w świecie aby być szczęśliwym wystarczy prowadzić aktywny tryb życia, być optymistą i posiadać przyjaciół" (coś w tym stylu ;) 

Nie popieram autora demotywatora, który umieścił tak pesymistyczny podpis "...nie jest mi dane być szczęśliwym człowiekiem". Otóż jest to przykład człowieka, który sam ściąga na siebie pecha. Jeśli myślisz negatywnie i nisko siebie cenisz to przyciągniesz do swojego życia wszystko co najgorsze. Zarówno Nowy Testament (wierzcie, a będzie wam dane; szukajcie, a znajdziecie; kto z wiarą prosi ten otrzymuje) jak i medycyna psychosomatyczna oraz Filozofia Wschodu są zgodne: wiara i optymizm potrafią zdziałać cuda. Dlatego warto w siebie (i w wyższy Absolut, Boga ...) wierzyć. W XXI wieku często szukamy różnic między różnymi Religiami, w Indiach wyznawcy Hinduizmu mordują Chrześcijan oraz Muzułmanów z Pakistanu. W Polsce Katolicy spierają się ze Świadkami Jehowy i Neopoganami. Wielu szuka tego co dzieli i dąży do konfrontacji. Dlaczego tak mało osób dostrzega wspólny mianownik różnych Religii i wierzeń? Wszak Jezus Chrystus powiedział po owocach ich poznacie, a dobre owoce często dają przedstawiciele różnych wyznań, różnych światopoglądów. Moim zdaniem wspólnym mianownikiem różnych Religii jest wiara i cuda, które się zdarzają we wszystkich Religiach, na wszystkich kontynentach. Dlaczego tak jest już pisałem w artykułach, które podaję poniżej. W tym miejscu chcę tylko podkreślić, że wszystkie konflikty religijne biorą się z niezrozumienia tego, że w każdej Religii najważniejsza jest Miłość, życzliwość i szacunek. Ludzie walczą za to co zewnętrzne, czyli: obrzędy, praktyki modlitewne, dogmaty. Owszem to też jest ważne ale jeśli postawimy to co zewnętrzne na pierwszym miejscu to potem dochodzi do konfliktów. Dlatego pamiętajmy o wspólnym mianowniku, czyli Miłości.


Film Sekret PL



Przeczytaj 
aby zrozumieć w pełni przesłanie tego posta:
  

Optymizm, wiara i cuda, które zmienią Twoje Życie

Jeśli boli dusza to dieta nic Ci nie da

Medycyna psychosomatyczna. Czy uczucia mają wpływ na nasze zdrowie?



Uśmiechnij się :) Cały Świat jest po Twojej stronie :)




7 komentarzy:

  1. Haha ten demotywator absolutnie wcale mnie nie "motywuje"- demotywującą funkcję spełnił w 100% :D malo co sie pokrywa z moim zyciem :D Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja to wszystko robię w jednym czasie, 10 w jednym :-)))
    Wróć, medytuje tylko osobno...

    OdpowiedzUsuń
  3. Błogosławieństwo Pana nad tym blogiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że tkwimy teraz w podbnych tematach. właśnie skończyłam czytać książkę "sekret" B.Rhynde, gdy będę mieć trochę wolnego pewnie oglądnę film (ten sam tytuł) - nie wiem czy czytałeś/oglądałeś? świetne, naprawdę polecam, dodało mi to tyle optymizmu i wiary w siebie, że świat należy do mnie jak nigdy dotąd. :) to jest niesamoiwte, że te teorie wydają się takie magiczne, cudowne, a przecież fizyka kwantowa ma szereg dowodów, że prawo działa. zresztą ja teraz doświadczam tego na każdym kroku. świadomość tego wszystjiego trochę mnie przeraża, ale nigdy nie czułam się tak dobrze jak teraz.

    pozdro :)
    wszystkiego najlepszego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukiwaczu Prawdy :)
      właśnie pomyślałam, że świetnie byłoby gdybyś mi odpisał w tej chwili. :D
      (prawo przyciągania)

      Usuń
  5. Trochę się nie zgadzam z tym "ideałem", chyba trochę nierealistycznym. ;-)
    Jasne, chciałabym tak szybko dojeżdżać do pracy, a w niej... chyba nie być, bo tam nie ma nic o pracy... No już w ogóle ideał! ale 55 minut na telewizję? Dla mnie strasznie dużo. Oglądam może tyle czasu w ciągu miesiąca, bo żyję bez. ;-)

    No i biedne te dzieci, którymi rodzice zajmują się tylko 46 min. dziennie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie dziękuję za odwiedziny i zostawienie po sobie śladu :)

    Bardzo tutaj przyjemnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Popularne artykuły