wtorek, 28 maja 2013

Jak to jest z tym piwem?

Link do demotywatora - kliknij
Piwo w XXI wieku inne od średniowiecznego?

Kiedyś zdrowe, dziś szkodliwe?

Kiedy piwo stało się napojem gazowanym?

Czy w średniowieczu piwo miało piankę?

Dlaczego dziś naukowcy straszą nas, że piwo ma żeńskie hormony i szkodzi skoro w średniowieczu pito dużo piwa i rodziło się wiele dzieci?


Będę wdzięczny za każdy komentarz. Zależy mi na zebraniu jak największej ilości informacji o piwie, prawdziwym piwie, które pito w średniowieczu i epoce nowożytnej.






Mój artykuł o piwie: Piwo w średniowieczu

5 komentarzy:

  1. Oj ja nic nie wiem na ten temat :-)
    Orocz tego ,że pijam od czasu do czasu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś piwo było znacznie inne. Bardziej naturalne. Nie jestem pewny czy to prawda, ale słyszałem opinie, że miało tylko kilka procent. Jak nie pół procenta nawet. Co do tej naturalności. To obecnie większość koncernów aby przyśpieszyć produkcję stosuje Genetycznie Modyfikowane Organizmy, w związku z tym dzisiejszego piwa nie nazwałbym zdrowym. Chociaż może jakieś miodowe czy coś w tym stylu mogą jeszcze produkować naturalnie. Ja unikam piwa jak ognia bo według mnie nie jest zdrowe. Kiedyś mogło być. Dzisiaj w to wątpię. Nie ufam producentom odnośnie używania GMO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było mnie w tej krainie piwa, ani w czymś podobnym do tego miejsca, jednak uważam że takie miejsca są przydatne. Myślę że oferują tam lepsze jakościowo piwa, bo nie lecą w masówkę.

      Jeśli miałeś wzgląd do tych manufaktur piw to masz wtedy lepszą pewność co do produkcji tego piwa. Ja słyszałem plotki że np. w Szczecinie po browarze szczury biegają i opowiadał mi gościu że widział jak wrzucili taką do kadzi jakiejś. Te lokalne piwa stawiające w jakość z tego co mi wiadomo to właśnie nie są GMO.

      Co do gazu i piany w piwie to nie mam pojęcia. Nigdy nad tym nie myślałem. Ciekawa kwestia.

      Usuń
  3. Tutaj masz ciekawy artykuł na temat alkoholu http://www.eioba.pl/a/43qo/pijane-poczecie . Fajnie gdybyś przeczytał, przemyślał i odpowiedział co myślisz na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam kiedyś ciekawy artykuł, który polecam.

    http://nowadebata.pl/2011/10/13/buszujacy-w-pszenicy/

    Może z piwem w dzisiejszych czasach jest jak z pszenicą? Jestem ciekawa jakie Ty masz zdanie w tym temacie?

    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń

Popularne artykuły