sobota, 13 lipca 2013

Skrzywdzeni przez system (II)

Obejrzyjcie poniższy film i porównajcie go z moim artykułem "Skrzywdzeni przez system". Czy dostrzegacie jakieś wspólne elementy łączące poniższy film i mój artykuł? Czekam na Wasze komentarze :)


Uważam, że w Polsce proces demoralizacji (a może i ten kolejny destabilizacji) jest w fazie zaawansowanej.Moim zdaniem przesłanie tego filmu powinniśmy przenieść do naszych czasów. Ten Pan w latach 80 XX wieku ostrzegał przed agentami ZSRR. Dziś powinniśmy się raczej obawiać Zachodu (UE i USA). W XXI wieku Rosja owszem dalej stanowi dla Polski zagrożenie ale to Zachód nas moralnie wyniszcza. To reformy na wzór zachodni zniszczyły nasze szkolnictwo i przemysł. Rozwiązły tryb życia, szaleństwa seksualne, namawianie do konsumpcjonizmu (reklamy w tv i Internecie; wykłady z ekonomii na których namawia się do ciągłej konsumpcji) to wszystko przyszło do nas z Zachodu.

2 komentarze:

  1. Przepraszam że zadaje pytanie tutaj, ale nie chcę odkopywać na dole artykułu bo nie wiem czy tam zaglądasz. Mianowicie mam pytanie odnośnie łączenia. Czy rośliny strączkowe można spożywać razem? Np. fasola z grochem. Czy lepiej osobno?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za odpowiedź : ) Właśnie mam problemy żołądkowe, stosuje się do tego nie łączenia. Tylko właśnie łączyłem ze sobą fasole Adzuki z grochem. Więc to jest prawdopodobnie problem. Tak więc od jutra ich ze sobą nie łącze. Bo to że gotuje całe opakowania naraz i trzymam 3 dni w lodówce to raczej znaczenia nie ma.

    OdpowiedzUsuń

Popularne artykuły