wtorek, 13 sierpnia 2013

Jak schudnąć lub dojść do wymarzonej figury - Magda Pegowska udziela mądrych rad

Dziewczyna jest rewelacyjna, a jej filmiki zrobiły na mnie duże wrażenie :) Fajnie, że w XXI wieku są ludzie, którzy tak jak ja interesują się zdrowiem, działaniem ludzkiego mózgu (manipulacjami producentów żywności) oraz działaniem podświadomości :)

Polecam Wam filmiki Magdy Pegowskiej. Są bardzo wartościowe :)




Kalorie po co ludzie je liczą? Kolejne mądre rady z którymi się zgadzam w 100% :)



Trening  ze skakanką


5 komentarzy:

  1. Nie odchudzam się specjalnie. :) Ważę niecałe 50kg. Jem co lubię ale ograniczam ilość no i obsesyjnie sprawdzam składniki na opakowaniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem warto zjeść mniej "chudo", a bardziej zdrowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie odchudzam się w ogóle. Zasadniczo to jem sporo czekolady, palę czasem i piję alkohol w każdy weekend. Mam 27 lat i póki co jest git. Znaczy się jestem zdrowa i szczupła. Mam się martwić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię jej posłuchać:-) To ważne, żeby chociaż próbować w gąszczu tych wszystkich śmieciowych produktów, odnaleźć te zdrowsze. To,że ktoś nie tyje (a przy złych nawykach to są tylko wyjątki lub też kwestia czasu ), wcale nie oznacza, że mocno przetworzone jedzenie dobrze wpływa na jego zdrowie. Odchudzanie wcale nie musi(a nawet nie powinno) być jedynym powodem zdrowego odżywiania:-) Po prostu dbajmy o siebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna babka,od dawna ją "podglądam "

    OdpowiedzUsuń

Popularne artykuły