środa, 7 sierpnia 2013

Zobacz człowieku jak cię trują.

Ja daję Wam wiedzę ale zmienić Was nie mogę. Nie można zmienić drugiego człowieka, tylko Ty sam (sama) możesz zmienić samego (samą) siebie. Czy będziesz pionkiem, który razem z innymi pionkami tworzy bezmyślną masę? To czy się zmienisz zależy tylko od ciebie. Możesz dalej robić zakupy w zagranicznych supermarketach i niszczyć polskie sklepiki. Możesz jeść produkty zatrute chemią i konserwantami. To Twoja prawa. Rak, zawał serca itp. też będą tylko Twoje. Ja w każdym razie cieszę się, że już taki nie jestem i mam świadomość tego co się dzieje. W tym miejscu się zatrzymam choć kusi mnie aby napisać wykład o tym co oznacza słowo "świadomość". Jednak się powstrzymam i odeślę osoby zainteresowane tym zagadnieniem do ludzi mądrzejszych ode mnie. O świadomości mówił dużo Anthony de Mello, a jego nauki spisano w książce pt: "Przebudzenie" (link). Innym równie ciekawym autorem jest Joseph Murphy, którego książkę pt: "Potęga podświadomości" powinien przeczytać każdy.









Polecam mój artykuł z filmami: 

Anthony de Mello. Obudź się!

1 komentarz:

Popularne artykuły