niedziela, 5 stycznia 2014

Potęga słów

Pisałem Wam już o manipulacji, o tym jak niezwykły jest ludzki mózg, o potędze podświadomości i wielu innych ważnych zagadnieniach. Możecie być uzbrojeni w merytoryczną wiedzę o zdrowiu, dietetyce, o tym co robić aby zachować (lub odzyskać) zdrowie. Warto jednak uświadomić sobie, że jest jeszcze coś, coś co wydaje się być podstawą. Bez tego ciężko jest ruszyć z miejsca. Mam na myśli słowa, bez słów mówionych i pisanych ciężko jest coś osiągnąć. Dzięki słowom tworzymy afirmację i wypowiadamy modlitwy. Ale to nie wszystko! Powinniście wiedzieć, że dzięki słowom możecie wyzdrowieć z ciężkiej choroby albo odwrotnie zachorować. Mówiąc do kogoś przykre, złośliwe słowa szkodzicie nie tyle znienawidzonej osobie co samym sobie. Jest wiele przypadków osób, które kogoś nienawidziły, nosiły nienawiść w sercu, złościły się i umierały z tego powodu na zawał serca. Tak po prostu umierały z powodu złości, i stresu ale początek temu wszystkiemu dawały słowa. Pamiętajcie więc, że słowa mają wielką moc. Ludzie, którzy wyrzekną się fałszu, złośliwości, zazdrości i pogardy, ludzie wypowiadający tylko pozytywne, dobre słowa, ludzie, którzy w stosunku do każdego wykazują empatię i szacunek osiągną naprawdę wiele. Takie osoby potrafią góry przenosić, w życiu takich osób dzieją się cuda jakich nauka często ogarnąć nie potrafi.
Do napisania tego posta skłonił mnie film, który przed chwilą obejrzałem. A oto i on:



P.s. bardzo dziękuję osobie, która umieściła mój artykuł na tej stronie: http://joemonster.org/link/52044/10_najglupszych_przepisow_w_Unii_Europejskiej

Dzięki Tobie dobry człowieku w ciągu dwóch dni przeczytało go prawie 10 tys. osób i liczba czytających cały czas wzrasta.

8 komentarzy:

  1. Wspaniały post. Dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałem ten film już jakiś czas temu, daje do myślenia. Niestety miałem sporą przerwę w blogowaniu, która jeszcze pewnie trochę potrwa - nie mam pomysłu jak się wypromować, jednak te kilkanaście wyświetleń działa na mnie demotywująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za rady i wsparcie.

      Zastanawiam się czemu nie promujesz swojego bloga na Facebook'u? To mogłoby Ci dać wiele nowych odwiedzin, z taka oglądalnością dosyć szybko powinieneś zyskać polubienia fanpage'a. Samo jego prowadzenie nie powinno być jakimś ogromnym problemem.

      Usuń
    2. To prawda, jednak mimo to jest też wiele zalet - jesteś na bieżąco z wydarzeniami, poprzez polubione fanpage'e możesz czytać o rzeczach, które lubisz. Pomijając już aspekt osobisty to fanpage sam w sobie naprawdę może zwiększyć oglądalność tylko na początku może być problem z promocją. Na głupotę - bo chyba inaczej nie da się tego nazwać - innych użytkowników trzeba po prostu przymknąć oko.

      Usuń
    3. Też staram się wierzyć w sukces, założyłem jednak fanpage na facebooku, zobaczymy co z tego dojdzie. Myślę, że jak będę regularnie pisał to zostanie mi to wynagrodzone w postaci wyświetleń, a co ważniejsze czytelników.

      Usuń
  3. Filmik jest bardzo ciekawy i mądry :) Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny filmik. Aż chce się pomagać i chce się, żeby takich ludzi nie było na świecie- by byli zdrowi.

    OdpowiedzUsuń
  5. dzisiaj nie mam czasu żeby obejrzeć filmik ale wiem o co chodzi, od dawna sie tym interesuje, zaczęło sie od książki "potęga podświadomości" i książek Louise L. Hay, a także Og, Mandino "największa tajemnica swiata", polecam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Popularne artykuły