środa, 28 maja 2014

Cola odrdzewiacz w akcji! Jesteś tym co pijesz

Jakiś czas temu pisałem o tym, że świństwo typu cola (i tym podobne "trunki") są szkodliwe dla zdrowia. Niestety masy nie wierzą w nic czego prędzej nie powie im telewizor i reklamy. No a telewizor i reklamy mówią im, że cola i fast foody są dobre więc ludzie kupują. Jeśli ktoś chciałby się dowiedzieć jak szkodliwa jest cola niech przeczyta mój artykuł o konserwantach. Oto link: Unikaj konserwantów!


Poza tym znalazłem ciekawy film o tym co dzieje się z mlekiem, które wlejemy do Coli i zostawimy na 6 godzin.

1 komentarz:

  1. Coca-cola jest dla mnie lekarstwem gdy mam dolegliwosci natury:wymioty,zatrucie itd.
    Wtedy wypijam dwa razy po filiżance. A i tak zostaje więc wylewam lub daje współlokatorom ktorzy chętnie piją.
    Nie wiem jakim cudem. Ale naprawde pomaga. Do tego białe pieczywo(ktorego nie jem zazwyczaj) z jednej sprawdzonej piekarni.


    OdpowiedzUsuń

Popularne artykuły