wtorek, 24 lutego 2015

Ukryte terapie, cz. 1 - Jerzy Zięba



6 komentarzy:

  1. Proszę o wyjaśnienie następujących rozbieżności:

    Producent oleju lnianego Oleofarm Sp. z o o z Wrocławia podaje ,że jest on mieszaniną tokoferoli i zawiera w 100 g:
    - kwasy tłuszczowe nienasycone 10 g
    -kwasy tłuszczowe 1-nasycone 15g
    -kwasy tłuszczowe wielonasycone 68 g
    w tym:
    omega 3 - 3 g
    omega 6 - 65 g
    czyli 1 : 21,666
    oraz ,że korzystny efekt występuje w przypadku dziennego spożycia 2 g kwasu ALA i 10 g kwasu LA czyli w stosunku 1:5.
    Jak zatem to osiągnąć przy składzie 1:21,666?
    Różni się to od wartości podanej w książce , że w oleju lnianym jest kwasu ALA 53%.
    Z kolei producent oleju słonecznikowego Oleofarm z Pietrzykowic podaje tylko ,że jest on mieszanina tokoferoli i nie podaje składu.
    W NEXUSIE nr 2/2015 jest także reklama kwasu ALA ale podaja ,że to jest kwas liponowy , a powinno być linolenowy.

    Witamina E (delta tokotrienol) oraz jod (JODAVIT i płyn lugola) są już dostępne w Polsce(NEXUS 2/2015r str. 13 i 25).

    Oczekuję na wyczerpującą informację.
    Z poważaniem
    Zuzanna z Zawiercia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to oczekuj może Pan Zięba kiedyś trafi na tego bloga i Ci odpisze ;)

      Usuń
    2. Witam,właśnie przeczytałem Pańską książkę"Ukryte Terapie"!!!! Jestem pod wrażeniem!! PROSZĘ PISAĆ!!! Szczególnie o zdrowym odżywianiu.Może coś o Herbalife ,stosuję tę dietkę i przestałem łykać piguły na nadciśnienie i cholesterol.Oraz coś o sporcie-jak ćwiczyć.
      Chciałbym być na Pańskim wykładzie. Pozdrawiam Edward z Kołobrzegu.

      Usuń
  2. bardzo dobra książka, proszę o poradę lewy błędnik w ogóle nie pracuje jestem po wypadku potrącił mnie samochód, pozdrawiam czekam na odpowiedż

    OdpowiedzUsuń
  3. A moze byscie tak opisali co myslicie na jego blogu http://jerzyzieba.blogspot.com
    Watpie ze na ten kiedykolwiek sie natknie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natykają się na mojego bloga setki osób w ciągu dnia, czasem o porady medyczne proszą mnie ludzie z innych krajów. Problemem jest to, że ja nie mam nic wspólnego z Panem Jerzym Ziębą, a mimo tego niektórzy w komentarzach piszą tak jakby to był jego blog :(

      Usuń

Popularne artykuły