czwartek, 16 lipca 2015

Mcaffe przepuszcza wirusy!!!

Od roku korzystałem z programu antywirusowego Mcafee Total Protection. Zostało mi kilkanaście dni subskrypcji więc postanowiłem ją odnowić. Dwa lata temu korzystałem z programu Norton 360. Później po upłynięciu rocznej subskrypcji przerzuciłem się na wspomniany Mcafee. Minął kolejny rok i po namyśle postanowiłem powrócić do firmy Norton. 

Dziś zainstalowałem program Norton Secruity z 30-dniową subskrypcją. W ciągu dwóch tygodni będę miał już roczną subskrypcję. 

Jeszcze wczoraj skanowałem komputer programem Mcafee Total Protection, który nie wykrył żadnych zagrożeń. Nie miałem powodu by podejrzewać, że z moim komputerem jest coś nie tak skoro Mcafee nic nie wykrywał. Program instalacyjny Norton Secruity oczywiście najpierw kazał mi odinstalować dotychczas używany program antywirusowy. Następnie po zainstalowaniu nowego programu wykonałem pełne skanowanie. Poniżej prezentuję Wam to co Norton Secruity wykrył podczas tego skanowania. Jednocześnie pozdrawiam firmę Mcafee i zapewniam, że już nigdy wam ręki nie podam.







5 komentarzy:

  1. właśnie wczoraj odinstalowałam Mcaffe bo komputer strasznie spowalniał, teraz mam eset próbny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest to, że przez rok na kilku komputerach miałem zainstalowany Mcafee Total Protection :( Kiedy dziś dokonałem pierwszego skanowania Nortonem (patrz załączone w poście zrzuty ekranu) to myślałem, że mnie coś trafi. Okazało się, że przez rok płaciłem za szajs, który przepuszcza trojany.

      Zastanawiam się jak duże szkody te wirusy mogły spowodować :( Mam na dysku wiele cennych rzeczy. Aż strach pomyśleć, że haker mógł mieć dostęp do moich danych osobowych, prywatnych zdjęć, plików związanych z pracą itp. :(

      Usuń
    2. To teraz dla testu poużywaj przez rok innego AV po czym zrób ten sam test. To wtedy zdziwienie Ci minie.

      Usuń
    3. Napisał Pan (albo Pani) coś takiego: "To teraz dla testu poużywaj przez rok innego AV po czym zrób ten sam test. To wtedy zdziwienie Ci minie".

      Proszę rozwinąć swoją myśl. Czy jeśli przez rok bym korzystał z innego AV i potem zainstalował ponownie Mcafee byłoby tak samo? Pytam o szczegóły bo własnie czytam ciekawą książkę "Zbrodnie Przyszłości" Marca Goodmana, w której autor twierdzi, że programy antywirusowe (delikatnie mówiąc) są słabiutkie.

      Usuń
    4. Jeśli chodzi o mnie to udało mi się namówić do współpracy w Windows 10 dwa programy antywirusowe darmowy Windows Defender i mój płatny Norton Security. W tym pierwszym włączyłem skanowanie okresowe, aktualizuję definicje wirusów i skanuję kompa co jakiś czas. Wierzcie, lub nie ale Windows Defender kilka razy wykrył trojany których Norton nie widział. Z drugiej strony zdarzało się, że Norton wyłapał wirusy, których podczas skanowania nie zauważył Windows Defender.

      Usuń

Popularne artykuły