poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Rak i trądzik to poważny biznes.

Ciekawy komentarz Internauty dodany na YouTube pod poniższym filmem dotyczącym raka. Postanowiłem go zacytować ponieważ jest on podobny do tego co mnie spotkało i co opisałem w artykule pt.: "Jak pokonałem trądzik poznajcie moją historię"

"Mam 21 lat i jestem jednym z wielu przykładów na to, że 95% obecnych lekarzy to w rzeczywistości przedstawiciele handlowi koncernów farmaceutycznych, którzy zamiast pomagać - szkodą. Leczono mój trądzik młodzieńczy silnym antybiotykiem - tetracykliną, co w perspektywie długoterminowej dało efekt odwrotny od zamierzonego. Lekarze nie zastosowali niezbędnej terapii ochronnej i profilaktycznej i wyniku tego nabawiłem się dysbiozy jelitowej i przerostu drożdżaków oraz kilku innych nieprzyjemnych, powiązanych ze sobą jednostek chorobowych. Próbowałem wyleczyć się u innych lekarzy, którzy również zastosowali silne leki. Znów zamiast mi pomóc - mój stan drastycznie się pogorszył i na skutek leków przerost drożdżaków zamienił się w ciężką i kosztowną w leczeniu, uprzykrzającą życie chorobę - chroniczną kandydozę jelita oraz kilka schorzeń będących objawem tej dolegliwości. 

Nie ufajcie bezgranicznie lekarzom, słuchajcie się własnego rozumu. Jeśli to możliwe, unikajcie jak ognia silnych leków i próbujcie alternatywnych metod terapii".


A teraz obejrzyjcie film, który wywołuje wiele emocji i otwiera oczy:



4 komentarze:

  1. Mnie to przeraża, mam wrażenie że lekarze tylko wciskają antybiotyki.\Zdarzyło mi się kilkakrotnie mimo zaleconego antybiotyku nie brać go bo uważałam że nie jest tak źle żeby od razu truć świństwem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest to, że lekarze składają przysięgą Hipokratesa, a potem leczą tak, że Hipokrates widząc ich by się rozpłakał. Diety u lekarzy nie istnieją. Dla tych funkcjonariuszy koncernów farmaceutycznych sensem życia jest tylko wypisywanie recept na chemię. Ludzie chorują z powodu chemicznych oprysków pól i owoców oraz z powodu chemii (konserwantów) dodawanej do jedzenia. A potem lekarze ludzi "leczą" kolejną chemią. CO ZA PORĄBANY ŚWIAT!!!

      Usuń
  2. Przerażające jest to, że moja znajoma kupuje antybiotyki "na zaś" a lekarz bardzo chętnie daje jej na nie recepty. Wydaje mi się, że im więcej ich bierze, tym częściej choruje. Doszło już do takiej sytuacji, że bierze antybiotyk, żeby leczyć zwykłe przeziębienie :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja znajoma jest jedną z wielu zmanipulowanych osób. Reklamy telewizyjne, a szerzej działalność propagandowa finansujących uczelnie medyczne koncernów farmaceutycznych, krzywdzą wiele osób...

      Usuń

Popularne artykuły