sobota, 26 września 2015

Czy myśl ma wpływ na rzeczywistość? NIESAMOWITE!

Ludzka myśl ma wielką moc. Jeśli twoje myśli są pozytywne, powtarzasz codziennie optymistyczne afirmacje to zawsze będzie ci się w życiu dobrze powodziło. Pisałem już o tym nie raz, i nie dwa. Jest wiele książek na ten temat np."Cuda umysłu", "Potęga podświadomości" - obie Josepha Murphyego. Jest też film i książka pt."Sekret" oraz "Moc pozytywnego myślenia" autorstwa Normana V. Peale. Na poniższym filmie Marcin Korbiel dokonał myślowego eksperymentu z ryżem. Okazało się, że ryż o którym myślał negatywnie pokryła pleśń. Zresztą sami zobaczcie:


Film autorstwa Marcina Korbiela:


4 komentarze:

  1. Płosze o moderacje - na tym filmie jestem ja, Marcin Korbiel a nie żaden Michał Białek. Został pobrany z mojego profilu FB i udostępniony na YouTube tu bez mojej zgody. Za bezprawne wykorzystanie wizerunku przewidywana jest kara grzywny lub pobawienia wolności..

    Skąd Macie ten film?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawiłem. A o to skąd mają ten film proszę nie pytać mnie, bo ja go tylko podlinkowałem z serwisu YouTube.
      Podobnie karą grzywny może Pan straszyć tych, którzy dodali bezprawnie filmik na YouTube. Tu na blogspot jest taka opcja umożliwiająca wyświetlanie filmów z serwisu YouTube i ja z tej opcji skorzystałem.

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Wow! Niesamowite! Ludzka myśl jest naprawdę potężna. Nie zdajemy sobie sprawy ile możemy zrobić dzięki naszemu umysłowi :) Książki na pewno przeczytam, ciekawi mnie też film "Moc pozytywnego myślenia".

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałem o tym i zawsze zapominam żeby zrobić ten eksperyment :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne artykuły