niedziela, 5 czerwca 2016

Cała prawda o szkodliwości GMO, SZCZEPIEŃ, MANIPULACJI BIGPHARMY i OSZUST FARMACEUTYCZNYCH





Film demaskujący korupcję, pseudonaukowe kłamstwa, zamykanie ust uczciwym lekarzom i, w końcu, zbrodnie ludobójstwa, popełniane w imię medycyny alopatycznej, wywodzącej się w prostej linii z obozu pracy i zagłady Auschwitz. Medycyna alopatyczna to jedno, wielkie oszustwo. Alopatyczne pseudo-leczenie polega jedynie na usuwaniu symptomów (czyli OBJAWÓW) choroby z całkowitym ignorowaniem jej przyczyn. Celem alopatycznego pseudo-leczenia nie jest doprowadzanie pacjentów do pełni zdrowia, lecz cyniczne zarabianie na chorobach i celowym powodowaniu skutków ubocznych leków.

2 komentarze:

  1. No gdzieś już o tym czytałem. Ale tutaj jest bardziej zrozumiale. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Was, ja mam od dawna duży problem ze wzrokiem, bardzo szybko pogarsza mi się wzrok :( Nie wiem już co robić, stosowałam właśnie już nawet różne zioła itd niestety bez skutecznie. Chodzę do okulisty niestety ta Pani Doktor poszła na urlop macierzyński więc muszę choćby tymczasowo znaleźć kogoś innego, ostatnio natrafiłam na taki gabinet http://www.salve.pl/Poloznictwo,68,0,7 Czy ktoś z Was chodzi tam również?

    OdpowiedzUsuń

Popularne artykuły