niedziela, 28 sierpnia 2016

Powiedzieć prawdę o kobietach


               Do napisania tego artykułu skłoniło mnie wiele przemyśleń, życiowych doświadczeń oraz obserwacja zachowania dziewczyn /kobiet w różnym wieku. Znałem i znam wiele dziewczyn, z którymi studiowałem albo, z którymi chodziłem kiedyś do szkoły. Oj w moim życiu było wiele kobiet, i nie mam na myśli tylko tych, z którymi tworzyłem związki. Swego czasu przeczytałem też ciekawy artykuł o kobietach i małżeństwach na stronie JarkaKefira, który zmusił mnie do refleksji nad zachowaniem kobiet.

           
            Wprowadzenie:

Zapewne znacie wiele dziewczyn, które mają chłopaków (narzeczonych, mężów). Jedne są bardziej szczęśliwe, a inne narzekają na swój związek. Na wielu forach internetowych można przeczytać jak różne dziewczyny wręcz obgadują swoich partnerów. Niestety większość z tych dziewczyn pisze na takich forach teksty w stylu: „Kiedyś był taki fajny, zabierał mnie często na randki, kupował prezenty, pieścił i ciągle mi dogadzał”. Mało tego czasem dziewczyny stwierdzają otwarcie, że dobry chłopak powinien cały czas się starać o względy kobiety, nieustannie ją adorować i spełniać jej zachcianki. Wychodzi na to, że dobry chłopak musi mieć pracę, pieniądze i ciągle inwestować w dziewczynę. Wiem, że to co napisałem jest ostre, ale tak to niestety wygląda. Dziewczyny mogą mówić o PRAWDZIWEJ MIŁOŚCI, ba wiele kobiet przyrzeka przed ołtarzem MIŁOŚĆ NA DOBRE I NA ZŁE w szczęściu i chorobie, ale jak chłopak /mąż nie ma już kasy albo podupada na zdrowiu to te kobiety jakoś się odkochują i szukają sobie kogoś młodszego i bogatszego. Skoro tak jest to po co są śluby w kościołach i te śmieszne przysięgi? Przecież to wszystko fikcja, tak naprawdę każdemu chodzi tylko o to żeby żyć w dostatku!


Czym jest MIŁOŚĆ?

Zobaczcie jak daleko to zaszło. Z jednej strony oglądamy filmy, anime, czytamy mangę oraz książki, w których miłość jest pokazana, jako bezwarunkowe uczucie. W ilu filmach główny bohater potrafi pokonać wielu przeciwników dla swojej ukochanej? W ilu filmach dziewczyna kocha chłopaka tak po prostu, nawet jeśli jest on biedny? No właśnie jest tak w wielu filmach, ale niestety nie jest tak w prawdziwym życiu!
W prawdziwym życiu jak zagadasz do jakiejś dziewczyny to bardzo szybko zapyta cię ona gdzie pracujesz, ile zarabiasz, czy skończyłeś studia itp. Jedna dziewczyna zapyta cię o te sprawy bezpośrednio, a inna lepiej wychowana wypyta dyskretnie. No i jeśli okażesz się być zbyt biedny (za słaby) to uwierz mi dziewczyna cię spławi od razu, albo żeby nie robić ci przykrości oleje cię dopiero po kilku randkach (wszak nawet jeśli masz mało kasy to jakieś kręgle, bilard, drinka itp. dasz radę jej kupić). No chyba, że jesteś tak biedny, że dziewczyna na pierwszej randce ma sobie wszystko kupować sama wtedy zostaniesz odtrącony od razu i to z hukiem.
Świat jest brutalny, zupełnie inny niż na filmach i w książkach. Im szybciej to sobie uświadomisz tym lepiej. Zauważ, że najszczęśliwsze są takie małżeństwa, w których np. dziewczyna jest córką bogatych ludzi i jej mąż też pochodzi z bogatej rodziny. Wtedy rodzice dadzą im dużo kasy na wesele, podróż poślubną i dom. Jak z obu stron jest kasa to tacy ludzie się raczej nie rozwiodą, będą szpanować na całego, nie rozumiejąc, że nie każdy ma bogatych rodziców jak oni. No, ale faktem jest, że takie małżeństwa są najtrwalsze. Choć mówienie w ich przypadku o miłości jest dużym nadużyciem. Póki są pieniądze to jest i miłość, pieniądze są najważniejsze, a każdy, kto mówi inaczej jest po prostu idiotą.


Dlaczego warto być kawalerem /singlem?

Dlaczego? Bo wtedy nigdy nie będziesz się czuł oszukany. To nic, że starsze pokolenia tego nie pojmują. Oni zostali wychowani w innym systemie. My roczniki końca lat 80, 90 i wyżej należymy do innego pokolenia, pokolenia Internetu. Jesteśmy zupełnie inni od ludzi, którzy żyli kiedyś. Porównaj swoją babcię, albo mamę ze współczesną dziewczyną, która czyta książki typu „50 twarzy Greya” interesuje się modą i myśli głównie o dostatnim życiu, ma smartfona, tablet i maila, a czasem własnego bloga. Pokolenie babć, a pokolenie współczesnych dziewcząt i chłopców to przepaść nie do przeskoczenia, dlatego należy odrzucić rady, których udziela nam starsze pokolenie. Ci ludzie nie mają pojęcia o tym jak funkcjonuje współczesny zglobalizowany świat. Niektórzy z nich próbują, starają się nauczyć obsługi komputera, ba nawet się zapisują na uniwersytety trzeciego wieku, ale i tak tej przepaści nie nadrobią, a ze swoimi przestarzałymi poglądami mogą tylko zaszkodzić. Starsze pokolenia często wręcz wciskają na siłę przestarzałe poglądy typu: „Musisz założyć rodzinę; jeśli nie będziesz miał dzieci to na starość nikt się tobą nie zajmie itp.” Niestety starsze pokolenia tak właśnie mówią, a mi się wydaje, że dzieci nie są gwarancją niczego. To, że ktoś będzie miał dzieci nie oznacza, że te dzieci będą go utrzymywały na starość. No, ale starszemu pokoleniu tego nie wytłumaczysz, więc niech sobie dziadki gadają, a ty żyj po swojemu.

Moim zdaniem we współczesnym świecie najlepiej być kawalerem albo singlem. Możesz mieć wiele przyjaciółek, które czasem (jeśli masz ochotę), gdzieś zabierzesz, nawet im coś postawisz ale nie będziecie tworzyć związku, ona będzie miała świadomość, że jak ci fiknie to następnym razem ją olejesz i spotkasz się z inną przyjaciółką. Bycie singlem /kawalerem daje ci ogromną swobodę. Możesz robić co chcesz nie bojąc się o to, że dziewczyna wyczyści ci portfel i porzuci jak psa. Ja podobnie jak Jarek Kefir zrozumiałem to już dawno i jestem szczęśliwy. W życiu mi się powiodło, a dziewczyny, z którymi kiedyś się rozstałem nagle po latach widząc, że mi się powodzi, że mam kasę zaczęły się znowu do mnie odzywać, a ja je olewam z radością.

10 komentarzy:

  1. Stary dowcip głosi, że atrakcyjna kobieta przechodzi dwa etapy w życiu:
    1. Spadaj lamusie, nie jestem zainteresowana takimi jak ty
    2. Atrakcyjna trzydziestolatka z dzieckiem pozna miłego, ustatkowanego mężczyznę z ustabilizowaną sytuacją zawodową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha pięknie swoim komentarzem streściłeś cały artykuł :D Tak samo było z Ewą, jedną z moich byłych dziewczyn. Na studiach mi fikała, ciągle chciała żebym wydawał na nią kasę, potem się rozstaliśmy. Kilka miesięcy temu po latach przysłała mi zaproszenie do znajomych na fb i napisała, że po przemyśleniach doszła do wniosku, że kiedyś jak byliśmy razem mnie źle traktowała. Przeprosiła mnie. Okazało się, że wszyscy faceci ją zostawili. Obecnie mieszka sama i ma dzieci (bliźniaków). Haha myślała, że ją przygarnę i będę płacił na nie swoje dzieci. Trzymam ją w znajomych dla hecy i czasem udaję, że traktuję dziewczynę poważnie :D

      Usuń
  2. Wcale, ze nie :) W związku jest łatwiej no i z uśmiechem idzie się przez życie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fajnie póki wampirzyca może wysysać siły pieniężne ze swej ofiary. Zobaczymy, czy będziesz się uśmiechał jak wampirzyca wyssie z ciebie wszystko, zostawi i rzuci się na kolejną ofiarę.

      Pozdrawiam
      Leszek

      Usuń
    2. Nie zawsze tak jest, kwestia trafienia na odpowiednią kobietę, najlepiej unikać tych popularnych, co wszyscy faceci na nie lecą, bo się rozbestwiają, myślą, ze mogą mieć każdego i są wybredne.

      Usuń
    3. Ja potrafię iść z uśmiechem przez życie bez pomocy innych ludzi, a zamiast inwestować w kobietę, która mnie zostawi jak kasa się skończy wolę kupować książki, dobry alkohol, dobre ekologiczne jedzenie. Sory ale miłość to bajki, a światem rządzi kasa. Kobieta jest z tobą póki masz pieniądze i twardy wzwód, jak zbiedniejesz i opadniesz z sił to się odkocha i cię zostawi. Ludzie światli to rozumieją wiedzą, że te całe gadanie i prawdziwej miłości, drugiej połówce, małżeństwie i wierności aż do śmierci (póki śmierć nas nie rozłączy - kto wierzy w te pierdoły?) to zwykłe brednie. Przysięga małżeńska powinna brzmieć: I ŚLUBUJĘ CI MIŁOŚĆ ORAZ WIERNOŚĆ PÓKI PORTFEL TWÓJ SIĘ NIE OPRÓŻNI A KONTO TWE DEBETU NIE ZALICZY

      Usuń
    4. Adam bez kobiety nie potrafisz iść przez życie z uśmiechem?

      Usuń
  3. Prawda o kobietach jest taka ze gardza i nie szanuja slabych , zakompleksionych i niesmialych do tego biednych i brzydkich ! Dlaczego bo kobieta to dziwna istota emocjonalna ktora nie potrafi udzwignac ciezaru odpowiedzialnosci i zwala ja na faceta dlatego oczekuje zaradnego , pewnego siebie , z poczuciem humoru , odpowiedzialnego ktory zapewni jej i potomstwu byt i bezpieczenstwo . Ona w zamian co moze dac od siebie to seks nic po za tym. Milosc bezwarunkowa nie istnieje nawet matki nie kochaja mniej urodziwych i chorych dzieci ? Hipokryzja kobiet nie ma konca , one raczej sie nie zmienia dlatego proponuje myslec samodzielnie i wybierac rozsadnie a jak sie nie spotka tej wartosciowej ktorych w spoleczenstwie jest 10 % no coz trzeba sie odnalesc jako kawaler lub singiel .
    Dobre rady od doswiadczonego faceta w relacjach damsko meskich to:
    1. Niesystematyczne zachowanie kobiety wzgledem ciebie to brak zainteresowania czyli rozmowy , spotkania , pomoc i doradzanie , seks .
    2. Nie istnieja shit testy serwowane przez pseudo uwodzicieli jak kobieta mowi nie to znaczy nie !
    3. wymowki kobiet lub teksty ze jest juz zajeta oznacza ze jej sie nie podobasz.
    4. wyglad ma znaczenie koniec kropka.
    5. status spoleczny czyli pozycja w spoleczenstwie jest wazna kobiety lgna do ludzi sukcesu co za tym idzie dobra praca i pieniadze oraz perspektywy zyciowe - mieszkanie , dom , samochod , podroze , rozrywki , duze grono znajomych czysty zysk .
    6. traktuj kobiety tak samo jak one ciebie czyli jezeli kobieta dobrze sie zachowuje nagradzaj ja a gdy zle karaj .
    7. miej pasje , zainteresowania i grupke kilku kolegow z ktorymi mozna fajne rzeczy porobic z dala od kobiet taki meski azyl .
    Zycie to walka i wszystkie chwyty sa dozwolone nie ulegajcie kobieta bo sa ladne , patrzcie glebiej , szerzej a zobaczycie roznice .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny komentarz, który dużo wnosi do mojego artykułu. Dziękuję za te wszystkie rady :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. https://www.youtube.com/watch?v=xcWaXJ4PhKo polecam :-)

    OdpowiedzUsuń

Popularne artykuły